FAQ - Frequently Asked Questions

  • Biuro Obsługi Klienta
  • Rabaty / Bony Upominkowe
  • Płatności
  • Problemy techniczne
  • Produkty
  • Wysyłka i dostawa zamówienia
  • Zamówienia
  • Zwroty i reklamacje

Biuro Obsługi Klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Czy pracownik biura obsługi klienta może pomóc złożyć mi zamówienie?

Rabaty / Bony Upominkowe

Czy w jednym zamówieniu mogę użyć Bonu Upominkowego i Kodu Rabatowego?

Czy w zamówieniu mogę użyć kilku Bonów Upominkowych?

Czy jednym Bonem Upominkowym mogę zapłacić za dwa różne zamówienia?

Posiadam Bon Upominkowy o wartości 50 zł, moje zamówienie jest na wyższą kwotę. Czy mogę wykorzystać Bon w takim przypadku?

Posiadam Bon Upominkowy o wartości 50 zł, moje zamówienie jest na niższą kwotę. Czy mogę wykorzystać Bon w takim przypadku?

Jak użyć Bon Upominkowy?

Jak mogę kupić Bon Upominkowy na prezent?

Czy mogę użyć kilku Kodów Rabatowych w jednym zamówieniu ?

Nie otrzymałem Kodu Rabatowego za zapisanie się do newslettera, co zrobić?

Kod rabatowy nie działa, jakie mogą być tego przyczyny?

Czy mogę założyć kartę stałego klienta?

Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat do mojego zamówienia?

Płatności

Jak mogę dokonać przedpłaty za moje zamówienie?

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie podczas odbioru paczki?

Jaka forma dostawy obsługuje płatności za pobraniem?

Czy mogę zapłacić za przesyłkę kartą płatniczą u kuriera?

Czy mogę opłacić zamówienie w innej walucie niż Polski Złoty?

Czy mogę dokonać płatności ratalnej?

Posiadam konto zagraniczne, jak mam opłacić zamówienie?

Problemy techniczne

Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co mogę zrobić?

Chcę usunąć konto, jak to zrobić?

Nie dostaję maili dotyczących mojej transakcji i zakupów w Minti Shop. Co mam zrobić?

Jak wypisać się z newslettera?

Produkty

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Produkt, który chcę kupić jest niedostępny, jak otrzymać powiadomienie o jego powrocie do sprzedaży?

Jaki produkt będzie do mnie najlepiej pasował?

Czy produkty w Minti Shop są oryginalne?

Wysyłka i dostawa zamówienia

Jaką formę dostawy mogę wybrać i ile będzie ona kosztowała?

Kiedy przysługuje mi darmowa przesyłka?

Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia. Co zrobić ?

Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

Co zrobić jeżeli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera nie wyglądała na uszkodzoną a produkty w środku uległy zniszczeniu?

Podczas odbioru paczki z Paczkomatu okazało się, że jest ona uszkodzona lub paczka jest niekompletna, co zrobić?

Otrzymałam inny produkt niż zamawiałam, co zrobić?

Paczka jest niekompletna, brakuje w niej produktów, co zrobić?

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Czy można odłożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Czy wysyłacie paczki w weekendy?

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Jak mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało wysłane?

Dlaczego nie można zamawiać płynnych produktów za pośrednictwem kuriera InPost?

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie krok po kroku ?

Czy muszę się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Jak założyć konto w sklepie?

Jakie dane są wymagane do założenia konta w sklepie?

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zależy mi na szybkiej realizacji i dostawie zamówienia, jaką formę dostawy i płatności wybrać?

Czy mogę wybrać dostawę pod inny adres niż podany na moim koncie klienta?

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie udało się opłacić zamówienia, jak dokończyć transakcję?

Środki z mojego konta zostały pobrane a zamówienie nadal ma status „oczekuje na wpłatę”, co mam zrobić?

Czy mogę zrezygnować z odbioru paczki, która została już wysłana?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Czy mogę otrzymać fakturę pro formę?

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Złożyłam zamówienie i nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, dlaczego?

Zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamację produktu?

W jakim czasie jest rozpatrywana reklamacja?

Jak dokonać zwrotu towaru/odstąpić od umowy?

W jakim czasie rozpatrywany jest zwrot?

W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze przy dokonaniu zwrotu produktu?

Jak mogę sprawdzić czy mój zwrot został przyjęty?

Czy mogę zwrócić Bon Upominkowy lub produkty, za które zapłacono Bonem Upominkowym?

Dlaczego reklamacje dotyczące uszkodzonego produktu płynnego w paczce InPost są rozpatrywane negatywnie?

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
pixel