Perfumy Dior

Ilość produktów 35

    Dior na rynku perfum wyróżnia się unikalnymi, bardzo głębokimi nutami zapachowymi. Mimo bardzo długiej tradycji niektórych zapachów, nadal idealnie sprawdzają się one jako towarzysze współczesnej kobiety i współczesnego mężczyzny.

    Historia perfum Dior

    Dior to niewątpliwie jedna z najstarszych marek perfum na świecie. Już w 1947 roku Christian Dior oprócz projektowania postanowił zająć się także produkcją kompozycji zapachowych. Pierwszy, klasyczny zapach Miss Dior, obecny na rynku do dziś wprowadził więc ponad pół wieku temu, a nadal nie stracił on na swojej aktualności. Ta kompozycja zapachowa dedykowana siostrze Diora do dzisiaj wzbudza zachwyt kobiet na całym świecie. Już w 1949 roku powstał kolejny zapach – Diorama. Kolejne kultowe już perfumy pojawiły się w roku 1963  - był to słynny Dior Sauvage. Twarzą kampanii został wtedy Alain Delon, natomiast po odświeżeniu zapachu w 2015 roku rolę tę przejął Johny Deep.

     

    W 1988 roku na słynnym francuskim balu przedstawiono najbardziej znane męskie produkty Diora  – zapach Farenheit. Do kultowych męskich zapachów marki zalicza się także Dior Homme, którego twarzą byli zarówno Jude Law, jak i Robert Pattinson. Już przed 2000 rokiem Dior wypromował absolutnie kultowe perfumy damskie – Dior J’Adore. Jednym z najnowszych zapachów jest z kolei Dior Joy.  Większość zapachów marki to zarówno woda toaletowa, jak i klasyczne perfumy.

     

    Bardzo ciekawa jest historia samych ogrodów Diora. Christian Dior w pewnym momencie życia postanowił osiedlić się w La Colle Noire, w regionie Grasse, aby uprawiać kwiaty, co było jego wielkim marzeniem związanym z fascynacją perfumiarstwem. W 2006 roku François Demachy, twórca zapachów Dior, nawiązał współpracę z dostawcami kwiatów z tego właśnie regionu. To dzięki nim nuty róży majowe, jaśminu, neroli czy tuberozy w perfumach Diora do tej pory są tak wyjątkowe.

    Czym wyróżnia się Dior?

    Jak łatwo się zorientować kultowa woda perfumowana marki Dior ma całkiem sporo lat. I mowa tutaj nie tylko o Miss Dior, ale także innych słynnych zapachach marki jak choćby Dior Sauvage, Dior Homme czy damskie Dior J’Adore.  Wszystkie te zapachy łączy jedno: unikatowe, głębokie kompozycje zapachowe, bardzo klasyczne i eleganckie, a przy tym ponadczasowe nuty. Dior od samego początku swojej kariery fascynował się kwiatami, najpierw poznawał nieziemskie ogrody, a potem sam je zakładał. Nic więc dziwnego, że szybko pasję tę przełożył na produkcję perfum, które do dzisiaj są symbolem wyjątkowej miłości do zapachów.

     

    Zapachy Diora urzekają owocowymi, bardzo pobudzającymi i zmysłowymi nutami. Przywołują na myśl romantyczny klimat, a jednocześnie podkreślają, jak niezależna jest współczesna kobieta. W przypadku perfum męskich Dior stawia na nieco odważniejsze, mocniejsze, ale dalej szczególnie eleganckie kompozycje. Pokocha je mężczyzna, który idzie przez życie zgodnie z własnymi zasadami, dążąc do sukcesu. Perfumy podkreślają wewnętrzną siłę, bezkompromisowość, wolnego ducha mężczyzn.

    200 zapachów perfum

    Dior to dzisiaj prawie 200 różnych zapachów, wśród których mężczyźni i kobiety mogą znaleźć zapachy bardzo dobrze znane, kultowe, jak i znacznie młodsze, odpowiadające na to, co w świecie dzieje się tu i teraz. Wybór zależy od osobowości, okazji, oczekiwań. Dior zdecydowanie wyróżnia się na rynku zapachami bardzo klasycznymi i eleganckimi, natomiast nie oznacza to, że znajdziesz tutaj wyłącznie głębokie i intensywne kompozycje wody toaletowej i perfumowanej. W ofercie marki znajdziesz zarówno orzeźwiające kompozycje, słodkie nuty zapachowe idealne na randkę, jak i cięższe, zapadające w pamięć kompozycję, które świetnie sprawdzą się podczas biznesowych spotkań.

    PROMOCJA | Zamów kosmetyki tołpa. za min. 49zł i odbierz saszetkę peelingu 3 enzymy gratis!

    Dbamy o Twoją prywatność

    Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

    Zamknij
    pixel