Zwrot - odstąpienie od umowy
1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Zwrotu można dokonać w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
2. Wyślij paczkę
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
Minti Shop
Tereszyn 3a
21-030 Motycz
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
3. Poczekaj na zwrot środków
W przypadku zamówień opłaconych przez IdoPay (Płatności kartą, PayByLink, BLIK, Apple Pay, Google Pay), zwrot środków następuje natychmiast po zatwierdzeniu zwrotu.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, zwrot następuje na kolejny dzień roboczy, a maksymalnie 14 dni od dnia zatwierdzenia zwrotu. W przypadku płatności przelewem lub przy odbiorze, zwrot wypłacany jest na numer konta wskazany w formularzu.
Wymiana
1. Zwróć produkty które chcesz wymienić
W sklepie Minti Shop wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).
Reklamacja
1. Wyślij email
Wyslij email na adres minti@mintishop.pl z informacją o reklamacji:
Napisz w nim:
- numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
- którego produktu dotyczy reklamacja
- dołącz zdjęcie reklamowanego produktu
2. Poczekaj na odpowiedź
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie - zwrot bądź wymianę