FAQ - Frequently Asked Questions

  • Biuro Obsługi Klienta
  • Rabaty / Bony Upominkowe
  • Płatności
  • Problemy techniczne
  • Produkty
  • Wysyłka i dostawa zamówienia
  • Zamówienia
  • Zwroty i reklamacje

Biuro Obsługi Klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Z Biurem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 519 320 290 w godzinach 8:00-16:00 oraz e-mailowo pisząc na adres minti@mintishop.pl.

Czy pracownik biura obsługi klienta może pomóc złożyć mi zamówienie?

Tak. Pracownik biura obsługi klienta może pomóc w złożeniu zamówienia. W celu sprawnego przeprowadzenia procesu zamawiania prosimy o wcześniejsze przygotowanie listy produktów które mają znajdować się w Twoim zamówieniu. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie lub wysyłając na adres e-mailowy minti@mintishop.pl listę produktów, dane do wysyłki wraz z numerem telefonu, formę płatności oraz dostawy.

* Prosimy o korzystanie z tej formy tylko w przypadku braku możliwości złożenia zamówienia standardowo na naszej stronie.

Rabaty / Bony Upominkowe

Czy w jednym zamówieniu mogę użyć Bonu Upominkowego i Kodu Rabatowego?

Tak. Bon Upominkowy jest środkiem płatniczym, wykorzystywanym do opłacenia zamówienia.

Kod rabatowy obniża wartość produktów według ustanowionych zasad danej promocji bądź programu zniżkowego.

W związku z tym wykorzystanie Kodu Rabatowego nie koliduje w żaden sposób z płatnością Bonem Upominkowym za zamówienie.

Czy w zamówieniu mogę użyć kilku Bonów Upominkowych?

Nie. W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego Bonu Upominkowego. Bony nie łączą się.

Czy jednym Bonem Upominkowym mogę zapłacić za dwa różne zamówienia?

Nie. Bonem Upominkowym nie można opłacić dwóch różnych zamówień. Bon Upominkowy posiada kod, który można użyć jednokrotnie do jednego zamówienia.

Posiadam Bon Upominkowy o wartości 50 zł, moje zamówienie jest na wyższą kwotę. Czy mogę wykorzystać Bon w takim przypadku?

Tak. Zamówienie o dowolnej wartości może zostać opłacone Bonem Upominkowym.

Jeżeli wartość koszyka jest wyższa niż nominał Twojego Bonu Upominkowego za zamówienie, możesz dopłacić jedną z dostępnych metod płatności w naszym sklepie.

Proces jest intuicyjny i w każdym kroku składania zamówienia będą znajdowały się informacje na temat dalszego postępowania oraz w jaki sposób należy dokonać dopłaty.

Posiadam Bon Upominkowy o wartości 50 zł, moje zamówienie jest na niższą kwotę. Czy mogę wykorzystać Bon w takim przypadku?

Tak. Zamówienie o dowolnej wartości może zostać opłacone Bonem Upominkowym.

Pamiętaj! Jeżeli wartość koszyka jest niższa niż nominał Twojego Bonu Upominkowego, reszta środków z użytego Bonu przepadnie i nie będzie mogła być użyta przy innym zamówieniu. Bon Upominkowy jest do wykorzystania jednorazowo do jednego zamówienia.

Jak użyć Bon Upominkowy?

Bon Upominkowy jest to jedna z form płatności za zakupy w naszym sklepie.

W trakcie składania zamówienia wybierając metodę płatności należy wybrać Bon Upominkowy.

Następnie wpisać w okienku kod z Bonu Upominkowego i zatwierdzić. Kwota zamówienia zostanie automatycznie pomniejszona o wartość użytego Bonu Upominkowego.

Jak mogę kupić Bon Upominkowy na prezent?

Bon Upominkowy jest w naszym sklepie w regularnej sprzedaży. Możesz zakupić go tak samo jak inne produkty.

Link do produktów…

Ważne! Kupując Bon musisz dokonać przedpłaty, nie można kupić Bonu za pobraniem.

Czy mogę użyć kilku Kodów Rabatowych w jednym zamówieniu ?

Nie. W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego Kodu Rabatowego. Rabaty nie łączą się.

Nie otrzymałem Kodu Rabatowego za zapisanie się do newslettera, co zrobić?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu spam. Jeśli nadal nie ma Twojego kodu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 519 320 290 lub e-mailowo na adres minti@mintishop.pl

Kod rabatowy nie działa, jakie mogą być tego przyczyny?

Sprawdź czy Kod Rabatowy został wpisany poprawnie (brak spacji przed i po Kodzie, takie same znaki itp.).

Sprawdź czy Kod jest ważny. Kody zazwyczaj mają określoną datę ważności oraz działają na wybrane produkty lub marki.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 519 320 290 lub e-mailowo na adres minti@mintishop.pl.

Czy mogę założyć kartę stałego klienta?

Nie posiadamy karty stałego klienta.

*Po każdych zakupach w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajduje się kod rabatowy w wysokości 5% na następne zakupy, do wykorzystania w przeciągu 90 dni.

Czy mogę uzyskać dodatkowy rabat do mojego zamówienia?

Rabat 5% na zamówienie znajduje się w mailu potwierdzającym zapisanie do newslettera.

Po każdych zakupach w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajduje się kod rabatowy w wysokości 5% na następne zakupy, do wykorzystania w przeciągu 90 dni.

Płatności

Jak mogę dokonać przedpłaty za moje zamówienie?

Korzystając z opcji dostawy z wyborem płatności przed wysyłką możesz wybrać płatność standardowym przelewem, płatność obsługiwaną przez PayU, PayPal, kartą płatniczą Visa lub MasterCard, Bonem Upominkowym lub wybierając opcję płatności ratalnej. Wszystkie dostępne opcje płatności widoczne są podczas składania zamówienia w naszym sklepie w kroku potwierdzającym opcje dostawy i płatności.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie podczas odbioru paczki?

Oczywiście, możesz zapłacić za swoje zamówienie podczas odbioru przesyłki. W momencie składania zamówienia wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób płatności oraz dostawy.

Zatwierdź wybór i przejdź do następnego kroku.

Jaka forma dostawy obsługuje płatności za pobraniem?

Płatność za pobraniem umożliwiają następujące metody dostawy:

  • Poczta Polska Pocztex Kurier 48 Odbiór w Punkcie
  • Poczta Polska Pocztex Kurier 48 z dostawą do klienta
  • Kurier DPD
  • DHL Paczka - standard

Wszystkie informacje na temat płatności oraz formy dostawy znajdują się również na naszej stronie w zakładce Dostawa i płatności

Czy mogę zapłacić za przesyłkę kartą płatniczą u kuriera?

Nie. Płatności u kuriera mogą być dokonywane wyłącznie gotówką.

Czy mogę opłacić zamówienie w innej walucie niż Polski Złoty?

Tak. Płatności możesz dokonać również w USD, EUR, GBP Walutę w jakiej wyświetlają się ceny produktów możesz zmienić wybierając ikonę w prawym górnym rogu strony.

Posiadam konto zagraniczne, jak mam opłacić zamówienie?

Na stronie sklepu należy wybrać walutę w jakiej chcesz opłacić zamówienie.

Następnie potwierdzając zamówienie, podczas wyboru sposobu płatności możesz wybrać płatność kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przez PayPal.

Jeżeli wybierzesz przelew tradycyjny i będziesz dokonywać płatności z konta zagranicznego musisz wysłać pieniądze na numer konta odpowiadający danej walucie. Odpowiedni numer konta zobaczysz w podsumowaniu zamówienia. Zostanie on także przesłany na Twój adres email. Numery kont dla poszczególnych walut znajdują się na stronie w zakładce Dostawa i płatności

Problemy techniczne

Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co mogę zrobić?

W przypadku zapomnienia hasła – prosimy kliknąć w link „przypomnij hasło” dostępny pod polami logowania i postępować zgodnie z instrukcjami. Na podany adres email prześlemy linki umożliwiające przejście do sklepu bez konieczności logowania lub umożliwiające zmianę hasła. Jeżeli nadal nie udało się zalogować – prosimy o kontakt e-mailowy podając dane na jakie było zakładane konto, skontaktujemy się jak najszybciej się w celu wyjaśnienia sprawy.

Chcę usunąć konto, jak to zrobić?

Usunięcie konta jest możliwe wyłącznie przez obsługę sklepu. W celu usunięcia konta, skontaktuj się z nami wysyłając taką informację na adres e-mailowy rodo@mintishop.pl

Nie dostaję maili dotyczących mojej transakcji i zakupów w Minti Shop. Co mam zrobić?

Sprawdź, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.

Sprawdź czy mail podany podczas zakładania konta lub podczas składania zamówienia jest poprawny.

Jeżeli Twój mail jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, napisz do nas na adres minti@mintishop.pl opisując problem oraz podając dane na jakie było składane zamówienie.

Jak wypisać się z newslettera?

W każdej wiadomości z newsletterem znajduje się link umożliwiający zrezygnowanie z subskrypcji. Możesz również zrezygnować z chęci otrzymywania wiadomości wchodząc na naszą stronę https://mintishop.pl/newsletter.php i wybierając opcję WYPISZ SIĘ.

Produkty

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Skorzystaj z wyszukiwarki, która znajduje się w prawym górnym rogu lub wybierz z menu głównego na górze strony interesującą Cię kategorię.

Produkt, który chcę kupić jest niedostępny, jak otrzymać powiadomienie o jego powrocie do sprzedaży?

Skorzystaj z opcji "Powiadom o dostępności" widocznej na każdej karcie niedostępnego produktu.

Jaki produkt będzie do mnie najlepiej pasował?

Sprawa doboru koloru, odcienia lub innych parametrów produktu jest sprawą indywidualną.

Nie mamy możliwości ocenić i doradzić stosownego produktu, ponieważ każdy ma inne preferencje. Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego produktu zachęcamy do zapoznania się z dostępnymi w internecie artykułami lub filmami porównującymi i opisującymi dany produkt. Możesz również sugerować się dostępnymi swatchami na naszej stronie lub na stronie producentów.

Czy produkty w Minti Shop są oryginalne?

Sklep Minti Shop oferuje wyłącznie produkty oryginalne.Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie pochodzą bezpośrednio od producentów oraz od oficjalnych dystrybutorów.

Wysyłka i dostawa zamówienia

Jaką formę dostawy mogę wybrać i ile będzie ona kosztowała?

Wszystkie informacje na temat formy płatności i dostawy znajdują się na naszej podstronie Dostawa i płatności

Kiedy przysługuje mi darmowa przesyłka?

Darmowa przesyłka jest formą promocji dla zamówień na daną kwotę przy wyborze określonej formy dostawy. Aktualne promocje znajdują się zawsze na naszej podstronie Dostawa i płatności

Darmowa wysyłka obowiązuje również podczas specjalnych promocji dotyczących dostawy, które są ogłaszane na stronie naszego sklepu.

DARMOWA WYSYŁKA

  • od 150 zł przesyłka Pocztą Polską z odbiorem w placówce Pocztowej lub na stacji Orlen z przedpłatą
  • od 200 zł przesyłka Pocztą Polską z dostawą do klienta
  • od 250 zł przesyłka kurierem DPD oraz przesyłka do Paczkomatu przy zamówieniach z przedpłatą
  • od 300 zł przesyłka kurierem DPD przy zamówieniach za pobraniem

Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia. Co zrobić ?

Dokończ zamówienie wybierając opcję „Zapłać później”. Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: minti@mintishop.pl lub numerem telefonu 519 320 290. Jeżeli wszystkie warunki do otrzymania darmowej przesyłki zostały spełnione zaktualizujemy zamówienie i wyślemy maila z prośbą o wpłatę lub w przypadku płatności za pobraniem przekażemy zamówienia do realizacji.

Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, odmów jej przyjęcia. Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji mailowo: minti@mintishop.pl. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Możliwość zweryfikowania zawartości paczki lub oszacowanie uszkodzeń produktów wewnątrz przesyłki, w obecności kuriera, jest możliwe po uiszczeniu opłaty za przesyłkę w przypadku paczki za pobraniem lub po podpisaniu dokumentów przewozowych. Należy pamiętać, że kurier nie ma obowiązku zgodzić się na takie rozwiązanie.

W przypadku wykrycia szkody po odjeździe kuriera protokół szkody musi zostać spisany jak najszybciej, jednak nie później niż w przeciągu 7 dni od otrzymania paczki.

Gotowy protokół szkody, informacje odnośnie zaistniałej sytuacji oraz zdjęcia uszkodzonej przesyłki i produktów wyślij niezwłocznie na adres: minti@mintishop.pl. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji rozpoczniemy proces reklamacyjny i poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Co zrobić jeżeli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest wtedy utrudniona natomiast jest jeszcze możliwość sporządzenia takiego protokołu. Należy jak najszybciej skontaktować się z firmą dostarczającą przesyłkę i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Kiedy kurier przyjedzie z formularzem należy skrupulatnie opisać wszystkie szczegóły. Prosimy zwrócić uwagę na to czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. Podczas spisywania dokumentu towar musi być zapakowany w te same materiały, w których został odebrany od kuriera za pierwszym razem. Jest to niezbędne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Następnie skontaktuj się z nami wysyłając na adres e-mailowy minti@mintishop.pl, niezbędne do rozpatrzenia reklamacji informacje: spisany protokół szkody z kurierem, zdjęcia pudełka oraz uszkodzonych produktów. Nie zapomnij opisać uszkodzenia oraz jak były zapakowane produkty.

Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera nie wyglądała na uszkodzoną a produkty w środku uległy zniszczeniu?

Należy jak najszybciej skontaktować się z firmą dostarczającą przesyłkę i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Kiedy kurier przyjedzie z formularzem należy skrupulatnie opisać wszystkie szczegóły. Następnie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji wysyłając na adres minti@mintishop.pl opis uszkodzenia, zdjęcia otrzymanej paczki, zdjęcia uszkodzonych produktów oraz informację o tym jak były zapakowane produkty.

Uwaga!

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia lub ‬ubytku prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego i przesłanie go na adres: minti@mintishop.pl (protokół posiada kurier).‭ W razie zniszczonej przesyłki zamówionej do Paczkomatu paczkę należy pozostawić w skrytce lub udać się do najbliższego punktu InPost w celu spisania protokołu szkody. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

Podczas odbioru paczki z Paczkomatu okazało się, że jest ona uszkodzona lub paczka jest niekompletna, co zrobić?

Uszkodzenie odkryte od razu przy odbiorze:

W przypadku zniszczonej przesyłki zamówionej do Paczkomatu paczkę należy pozostawić w skrytce.

REKLAMACJA - może być zgłoszona bezpośrednio w Paczkomacie, z którego jest odbierana przesyłka. W tym celu należy pozostawić w skrytce nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. Wybierz widoczna na ekranie opcję: „Mam uwagi do paczki”. Po kliknięciu i zeskanowaniu numeru przesyłki odłóż paczkę do skrytki. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez operatora.

Na adres e-mail adresata zostanie przesłany link do formularza reklamacyjnego. W celu złożenia oficjalnej skargi, niezbędne jest wypełnienie wskazanego formularza.

Istnieje możliwość spisania protokołu szkody w najbliższym punkcie InPost (wykaz punktów znajduje się na stronie InPost).

W obu przypadkach, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji wysyłając e-mail na adres minti@mintishop.pl wraz z numerem zamówienia, informacją o zdarzeniu, skanem protokołu szkody, zdjęciami paczki oraz/lub uszkodzonych produktów.

Uszkodzenie odkryte dopiero po otwarciu paczki „w domu”:

Jeżeli paczka została przez Ciebie odebrana i dopiero po otwarciu jej okazało się, że produkty są uszkodzone należy udać się się do najbliższego punktu InPost w celu spisania protokołu szkody. Następnie wyślij na adres minti@mintishop.pl skan spisanego protokołu szkody, zdjęcia paczki, zdjęcia uszkodzonych produktów oraz informację jak były zapakowane produkty.

W przypadku braku produktów w paczce należy również postąpić jak w przypadku uszkodzenia przesyłki.

Otrzymałam inny produkt niż zamawiałam, co zrobić?

Napisz do nas na adres minti@mintishop.pl, podaj numer zamówienia, załącz zdjęcie pomylonego produktu wraz z krótkim opisem sytuacji. Sprawdzimy ponownie zamówienie i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu weryfikacji zamówienia i ewentualnej wymiany produktów.

W przypadku wymiany zamówimy kuriera, który w dogodnym dla klienta terminie dostarczy pomylone produkty i odbierze niewłaściwą paczkę.

Paczka jest niekompletna, brakuje w niej produktów, co zrobić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić paczkę z kurierem i spisać protokół szkody.

Następnie wyślij wiadomość na adres minti@mintishop.pl wraz z informacją o zaistniałej sytuacji, podając numer Twojego zamówienia, listę brakujących produktów, protokół szkody spisany z kurierem oraz dołącz zdjęcia otrzymanej paczki wraz z jej zawartością. Reklamacja będzie rozpatrywana drogą mailową, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu szczegółowego i kompleksowego rozpatrzenia powyższej sytuacji.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki nie dołączamy paragonu ani faktury VAT. Faktura znajduje się na koncie klienta oraz w mailu wysyłanym po realizacji zamówienia. W przypadku chęci otrzymania dokumentu w przesyłce prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny od razu po złożeniu zamówienia.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdego przewoźnika.

Czy można odłożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Taka opcja jest możliwa, tylko w momencie gdy towar nie został jeszcze spakowany i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: minti@mintishop.pl lub numerem telefonu 519 320 290. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego wstrzymania. Informacja umieszczona w Uwagach do zamówienia nie gwarantuje wstrzymania nadania paczki.

Wysyłkę zamówienia możemy odroczyć do 7 dni. W przypadku dłuższego odroczenia wysyłki takie przypadki rozpatrywane są indywidualnie po skontaktowaniu się z naszym sklepem.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Niestety nie możemy zagwarantować dostawy w sobotę. Kurierzy pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. W wybranych rejonach kurierzy dostarczają przesyłki również podczas weekendu, jednak nie dysponujemy wystarczającymi informacjami aby móc to potwierdzić.

Czy wysyłacie paczki w weekendy?

Nie wysyłamy paczek w weekendy. Paczki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak. Tabela zawierająca koszty dostawy dla poszczególnego kraju znajduje się na naszej podstronie Dostawa i płatności.

Podczas składania zamówień za granicę należy pamiętać o trzech ważnych wyjątkach:

  1. Marka Make-up Atelier Paris nie może być wysyłana za granicę Polski.
  2. Marka Kryolan nie może być wysyłana za granicę Polski.
  3. Areozole – Poczta Polska nie umożliwia wysyłki areozoli drogą lotniczą, W takim wypadku paczka może zostać zatrzymana w kraju docelowym i zwrócona do nadawcy. Niestety nie posiadamy informacji do jakich krajów i jakim środkiem transportu są dostarczane paczki. Najczęściej zwroty otrzymujemy z Rosji, Izraela, Stanów Zjednoczonych.

Jak mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie w zakładce „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na adres mailowy podany podczas rejestracji konta lub podczas składania zamówienia otrzymasz wiadomość z aktualnym statusem zamówienia.

Dlaczego nie można zamawiać płynnych produktów za pośrednictwem kuriera InPost?

Zgodnie z regulaminem InPost transport produktów płynnych jest niedozwolony co może skutkować odrzuceniem reklamacji w przypadku uszkodzenia paczki.

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie krok po kroku ?

Dodaj produkt/y do koszyka.

W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów Jeżeli posiadasz kod rabatowy wpisz go w wyznaczone pole i zatwierdź kod.

Kontynuuj zakupy logując się do sklepu. Na tym etapie możesz również utworzyć konto w sklepie lub złożyć zamówienie bez rejestracji.

W kolejnym kroku wprowadź dane adresata paczki, wybierz metodę dostawy i płatności. Potwierdź zamówienie.

Czy muszę się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma konieczności rejestracji i zakładania konta w sklepie. Zamówienie zostanie standardowo zrealizowane. Klienci niezarejestrowani nie mają możliwości śledzenia statusu realizacji zamówienia na stronie, przeglądania historii zakupów, korzystania z programu lojalnościowego.

Jak założyć konto w sklepie?

Konto można założyć na dwa sposoby.

  1. Klikając w lewym górnym rogu w ikonę „zaloguj się”.
  2. Po umieszczeniu produktów w koszyku zaloguj się na Swoje konto lub załóż nowe konto.

Jakie dane są wymagane do założenia konta w sklepie?

Warunkiem utworzenia konta w sklepie jest wypełnienie danych bilingowych do faktury, podanie adresu dostawy wraz z danymi kontaktowymi: numerem telefonu oraz adresem e-mail.

Następnie należy zaakceptować warunki regulaminu sklepu i potwierdzić rejestrację konta.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godziny od momentu ich potwierdzenia i zaksięgowania wpłaty. W szczególnych przypadkach tj. w okresie przedświątecznym, podczas wyprzedaży lub specjalnych promocji realizacja zamówienia może zostać wydłużona. Przewidywane terminy dostawy należy liczyć od momentu nadania przesyłki. Status zamówienia można śledzić na bieżąco - wszystkie informacje są wysyłane drogą mailową.

Zależy mi na szybkiej realizacji i dostawie zamówienia, jaką formę dostawy i płatności wybrać?

Zamówienia w naszym sklepie realizowane są w kolejności od najstarszych według daty ich złożenia i przyjęcia płatności (w przypadku kiedy wybrana jest płatność przelewem).

Informacje na temat czasu realizacji oraz orientacyjnego czasu dostawy przez poszczególnych kurierów znajduje się na naszej podstronie Dostawa i płatności

Zamówienie można złożyć za pobraniem lub z przedpłatą. Realizowane są w takiej samej kolejności natomiast przy przedpłacie zalecamy wykonanie szybkiego przelewu (Payu, itd) tak, aby środki na koncie zostały zaksięgowane automatycznie. Zwykły przelew może być księgowany nawet przez kilka dni. Najszybsza forma dostawy to kurierzy DHL lub DPD, którzy deklarują dostawy na następny dzień roboczy po odebraniu przesyłki. Przewidywane terminy dostawy należy liczyć od momentu nadania przesyłki.

Czy mogę wybrać dostawę pod inny adres niż podany na moim koncie klienta?

Przed złożeniem zamówienia możesz samodzielnie zmienić dane w panelu klienta. Możesz również zmienić „dane zamawiającego”, „adres dostawy” oraz „dane odbiorcy” na etapie składania zamówienia. Przy kolejnym zamówieniu można zmienić adres na inny-zapamiętany. W przypadku jeżeli Twoje zamówienie jest już realizowane skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem mailowym minti@mintishop.pl lub numerem telefonu 519 320 290. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość dokonania zmian w adresie dostawy.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzimy możliwość dokonania zmian.

Czy mogę anulować zamówienie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem mailowym: minti@mintishop.pl lub numerem telefonu 519 320 290. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.

Nie udało się opłacić zamówienia, jak dokończyć transakcję?

Płatności można dokonać po kliknięciu w link znajdujący się w powiadomieniu mailowym, które zostało do Ciebie wysłane po złożonym zamówieniu.

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem i posiadasz konto w naszym sklepie, po zalogowaniu w zakładce „Twoje konto” zobaczysz numer konta oraz indywidualne konto do Twoich wpłat.

Możesz również dokonać płatności przelewem standardowym na numer konta podany na naszej stronie w zakładce „Informacje o sklepie”. Należy pamiętać, że przy wyborze przelewu standardowego proces realizacji może się nieznacznie wydłużyć, do czasu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu.

Środki z mojego konta zostały pobrane a zamówienie nadal ma status „oczekuje na wpłatę”, co mam zrobić?

Wyślij wiadomość na adres minti@mintishop.pl wraz z załączonym potwierdzeniem płatności. Dokument powinien być dostępny do pobrania w historii rachunku bankowego.

Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację z działem księgowości. Przesłanie potwierdzenia płatności nie wiążę się z automatyczną realizacją zamówienia, jedynie pomoże nam wyjaśnić problem. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji tylko po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy mogę zrezygnować z odbioru paczki, która została już wysłana?

Tak. Możesz zrezygnować z odbioru przesyłki W przypadku nieodebrania przesyłki lub odmowy odbioru paczka zostanie odesłana. Po otrzymaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą, w celu ustalenia dalszego postępowania i zwrotu środków za zamówienie (dot. zamówień z przedpłatą).

W przypadku nieodebrania paczki “za pobraniem” możliwość wybrania tej formy zapłaty zostanie zablokowana.

Następne zamówienia będą musiały zostać opłacane przed ich realizacją.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Faktura VAT wysyłana jest drogą elektroniczną, znajduje się w osobnym mailu oraz na koncie klienta w naszym sklepie, dostępna do pobrania i wydruku.

Czy mogę otrzymać fakturę pro formę?

Faktura pro forma jest dostępna do pobrania na koncie klienta w naszym sklepie. Na życzenie klienta dokument może zostać wysłany drogą e-mailową. W obu przypadkach dokument ważny jest przy potwierdzeniu obowiązku zapłaty z terminem 14 dni od daty dokonania zakupu.

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

Tak. Żeby dokonać zwrotu należy odesłać produkt wraz z formularzem zwrotu na adres
Minti Shop
Wojciechowska 27
20-704 Lublin.

Formularz można pobrać ze strony: Formularz odstąpienia od umowy. Pamiętaj, że zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na konto w naszym sklepie. W zakładce Twoje konto widocznej w lewym, górnym rogu strony znajdują się wszystkie informacje o postępach w realizacji bieżących zamówień. Zakładka Twoje Konto umożliwia dostęp do poprzednich, zrealizowanych zamówień.

Złożyłam zamówienie i nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, dlaczego?

Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji zawsze wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Jeżeli wiadomość nie dotarła na podany adres, nie ma jej również w spamie, skontaktuj się z nami na adres minti@mintishop.pl. W wiadomości podaj dane na jakie zostało złożone zamówienie (imię, nazwisko, adres dostawy, telefon, e-mail).

Zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamację produktu?

  1. Wyślij email
    Wyślij e-mail na adres minti@mintishop.pl z informacją o reklamacji:
    Napisz w nim informacje niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej:
    • numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja,
    • nazwa produktu, którego dotyczy reklamacja,
    • zdjęcie reklamowanego produktu.
  2. Poczekaj na odpowiedź:
    Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie - zwrot bądź wymianę.

W jakim czasie jest rozpatrywana reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Jak dokonać zwrotu towaru/odstąpić od umowy?

  1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz
    • Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
    • Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.
    • Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
    Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Pamiętaj, że zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Wyślij paczkę
    Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
    Minti Shop
    ul. Wojciechowska 27
    20-704 Lublin
    Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub za pośrednictwem Paczkomatu. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
  3. Poczekaj na zwrot środków
    Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
    Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

W jakim czasie rozpatrywany jest zwrot?

Zwrot produktu rozpatrywany jest niezwłocznie po otrzymaniu przez nas towaru. Zwrot płatności realizowany jest nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwróconym produktem.

* Zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku.

W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze przy dokonaniu zwrotu produktu?

Zwrot pieniędzy następuje na podane konto w formularzu zwrotu. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych płatności dotpay zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego / karty, z którego dokonana była transakcja pierwotna.

Jak mogę sprawdzić czy mój zwrot został przyjęty?

W momencie przyjęcia zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

Czy mogę zwrócić Bon Upominkowy lub produkty, za które zapłacono Bonem Upominkowym?

Wszystkie informacje na temat zwrotu Bonu Upominkowego oraz zwrotu produktów, za które zapłacono Bonem Upominkowym w sklepie Minti Shop znajdują się w regulaminie pod poniższym linkiem: Regulamin bonów upominkowych.

Dlaczego reklamacje dotyczące uszkodzonego produktu płynnego w paczce InPost są rozpatrywane negatywnie?

Zgodnie z regulaminem InPost transport produktów płynnych jest niedozwolony co może skutkować odrzuceniem reklamacji w przypadku uszkodzenia paczki. W związku z tym zalecamy wybór innego dostawcy dla zamówień zawierających produkty płynne.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
pixel