Darmowa dostawa od 159,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin Programu Lojalnościowego - MINTI Club

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem MINTI Club zwanego dalej "Programem" jest spółka MINTI sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie (dawniej: Minti Shop S.C. Magdalena Bożek – Stasiak, Marcin Bożek), 20-712 Lublin, ul. Parysa 73, KRS 1009659, NIP: 7123290950, REGON: 360032998 (dalej jako „Organizator”).
  2. Niniejszy Regulamin (zwany dalej: „Regulaminem") reguluje warunki i zasady udziału w Programie, w szczególności zasady:
    1. dołączenia do Programu,
    2. udziału w działaniach promocyjnych i marketingowych prowadzonych przez Organizatora, skierowanych do Uczestników,
    3. rezygnacji z Programu,
    4. składania i rozpatrywania reklamacji.
  3. Niniejszy Regulamin został udostępniony pod adresem: https://mintishop.pl/Regulamin-Programu-Lojalnosciowego-MINTI-Club-cterms-pol-257.html bezpłatnie, z możliwością jego odtwarzania i utrwalania poza systemem informatycznym. Regulamin można bezpłatnie pobrać i zapisać na dysku.
  4. Organizator oświadcza, że Program nie jest grą losową, ani też nie jest zakładem wzajemnym, w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 847, z późn. zm.).
  5. Kontakt z Organizatorem odbywać się może za pośrednictwem:
    1. poczty tradycyjnej, kierowanej na adres: 20-712 Lublin, ul. Parysa 73;
    2. poczty e-mail pod adresem: club@mintishop.pl
  6. Program prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl.
  7. Program zostaje wprowadzony na czas nieokreślony. Rozpoczyna się od 5 grudnia 2024
  8. Jakiekolwiek uprawnienia wynikające z Programu nie mogą być zbyte bądź przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.

§ 2. Zasady przystąpienia do Programu

  1. Uczestnikiem Programu mogą być osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Dołączyć do Programu może wyłącznie osoba, który posiada konto klienta definiowane jako zbiór zasobów w systemie informatycznym, w którym gromadzone są dane klienta w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl. Założenie konta klienta wymaga dokonania rejestracji zgodnie z postanowieniami regulaminu sklepu internetowego znajdującego się pod adresem: www.mintishop.pl.
  3. Dołączenie do Programu jest bezpłatne.
  4. W celu dołączenia do Programu należy założyć konto w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl. i poprzez zaznaczenie checkboxa wyrazić zgodę na udział w programie lojalnościowym oraz zaakceptować jego regulamin. W przypadku zarejestrowanego konta klienta, zalogować się na swoje konto i zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na udział w programie lojalnościowym poprzez zaznaczenie checkboxa.
  5. Uczestnik zobowiązany jest do korzystania z Programu zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Uczestnictwo w Programie jest ograniczone do jednego uczestnictwa na osobę fizyczną, na dany adres e-mail (to samo nazwisko, imię, adres e-mail). Jeśli Organizator zauważy, że ta sama osoba posiada wiele kont lojalnościowych, zastrzega sobie prawo do konsolidacji wszystkich danych i korzyści Uczestnika w ramach jednego konta lojalnościowego i dezaktywacji dodatkowych kont.
  7. Uczestnik jest przypisany do grupy rabatowej automatycznie w systemie sklepu internetowego znajdującego się pod adresem: www.mintishop.pl. na podstawie aktywności zanotowanej na koncie na podstawie ostatnich 182 dni.

§ 3. Korzyści i status Programu

  1. Z chwilą przystąpienia do Programu Uczestnik uzyskuje prawo do udziału w działaniach promocyjnych i marketingowych prowadzonych przez Organizatora, skierowanych do Uczestników. Wskazane wyżej działania mogą polegać w szczególności na:
    1. udostępnieniu Uczestnikom oferty promocyjnej określonej wartością procentową udzielanego rabatu lub wskazanej kwoty rabatu wynikającej z określonych warunków akcji;
    2. oferowaniu dodatkowych korzyści podczas składania zamówienia, takich jak: darmowa dostawa dla określonych warunków spełnionych przez zamówienie, wydłużenie czasu na zwrot ponad warunki określone w regulaminie sklepu, dodanie do zamówienia gratisu w postaci fizycznej lub wirtualnej (e-book, dostęp do selektywnej treści itp.) oraz zaproszenie do uczestnictwa w organizowanych wydarzeniach (w tym akcje typu pre-sale, premiery lub inne eventy marketingowe);
    3. przyznaniu rabatu urodzinowego na zasadach i wysokości ustalonej przez Organizatora i pod warunkiem podania daty urodzenia przez Uczestnika;
    4. przyznaniu specjalnych upominków;
    5. przyznaniu dodatkowych korzyści dowolnemu lub wszystkim Uczestnikom według własnego uznania Organizatora; te tymczasowe korzyści w żadnym wypadku nie stanowią zobowiązania Organizatora.
  2. Informacje o działaniach promocyjnych i marketingowych prowadzonych przez Organizatora, skierowanych do Uczestników, Organizator będzie przesyłał Uczestnikom Programu:
    1. na stronie internetowej sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.mintishop.pl, w postaci komunikatów, banerów i szczególnych oznaczeń na stronie lub we wszelkich mediach wykorzystywanych do komunikacji z Uczestnikiem po zalogowaniu na konto klienta
    2. którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera, za pośrednictwem wiadomości email na adres podany podczas rejestracji konta klienta w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl,
    3. którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie SMS za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany podczas rejestracji konta klienta w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl
  3. W przypadku zwrotu zakupionego towaru Organizator jest uprawniony do anulowania korzyści przyznanych uprzednio w ramach Programu z tytułu zakupu zwracanego towaru.
  4. W przypadku zwrotu towaru, na który były przyznane korzyści zagwarantowane uprzednio w ramach Programu, przyznana korzyść podlega zwrotowi przez Uczestnika w przypadku korzyści materialnej (gratis, upominek) i nie podlega zwrotowi (ponownemu przyznaniu) ze strony Organizatora.
  5. Otrzymane korzyści nie mogą być wymieniane na gotówkę.
  6. Korzyści w ramach Programu nie łączą się z innymi promocjami.
  7. Korzyść w postaci darmowej dostawy dotyczy wyłącznie krajowych zamówień z przedpłatą i wysyłką na terenie Polski.
  8. Otrzymane korzyści w postaci kodów promocyjnych nie dotyczą rabatów na produkty specjalne oraz już przecenione.
  9. Poprzez zakup produktów i usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Organizatora pod adresem www.mintishop.pl Uczestnik Programu ma możliwość osiągania różnych poziomów członkostwa. Po osiągnięciu określonego poziomu członkostwa, lojalność Uczestnika zostanie nagrodzona dodatkowymi ofertami. Poziomy członkostwa ustalane są w oparciu o zakupy Uczestnika dokonane w okresie 183 dni odpowiednio od dnia przystąpienia do Programu lub, w sytuacji gdy Uczestnik objęty jest Programem przez okres dłuższy niż 183 dni, poziom członkostwa ustalany jest w oparciu o okres ostatnich 183 dni trwania członkostwa. Wartość zakupów dokonanych przez Uczestnika we wskazanym wyżej okresie jest sumowana i decyduje o tym, jaki poziom członkostwa uzyskuje się w ramach Programu. Dla każdego poziomu członkostwa dostępne są specjalne oferty i korzyści. Jeśli od ostatniego zakupu minęło więcej niż 183 dni, zakup taki nie jest już podstawą do określenia poziomu członkostwa Uczestnika i w konsekwencji Uczestnik może zostać zakwalifikowany do niższego poziomu członkostwa niż poprzednio. Progi w ramach poziomów członkostwa zostały wskazane w Załączniku 1. Prawo ustalania poziomu członkostwa przysługuje wyłącznie Organizatorowi. Organizator ustalając poziom członkostwa uwzględnia wyłącznie zakup produktów i usług dokonany w sklepie internetowym prowadzonym przez Organizatora pod adresem www.mintishop.pl przez Uczestników po zalogowaniu na konto Uczestnika. W przypadku zwrotu zakupionego towaru Organizator nie będzie uwzględniał takiego zakupu w ramach ustalania odpowiedniego poziomu członkostwa Uczestnika.

§ 4. Zakończenie uczestnictwa w Programie

  1. Uczestnik w każdej chwili może zrezygnować z uczestnictwa w Programie poprzez kliknięcie przycisku “ZREZYGNUJ Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO”, znajdującego się na stronie: https://mintishop.pl/zgody. Rezygnacja może się również odbyć poprzez skierowanie wiadomości o rezygnacji z Programu przez Uczestnika wysłanej dowolnym sposobem wskazanym w § 1 pkt. 5 Regulaminu. Wraz z rezygnacją Uczestnik traci możliwość uczestniczenia w działaniach promocyjnych i marketingowych prowadzonych przez Organizatora, skierowanych do Uczestników.
  2. Uczestnictwo w Programie ustaje również, gdy Uczestnik:
    1. zażądał zaprzestania przetwarzania danych osobowych;
    2. zlikwidował konto klienta w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.mintishop.pl;
    3. cofnął akceptację niniejszego Regulaminu.
  3. Zrezygnowanie z uczestnictwa w Programie powoduje ustanie lub cofnięcie wszelkich przyznanych korzyści.

§ 5. Reklamacje

  1. Reklamacje związane z działaniem oraz uczestnictwem w Programie mogą być składane elektronicznie lub pisemnie na adresy wskazane w§ 1 pkt. 5 Regulaminu.
  2. Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację wystarczające do kontaktu, informacje wystarczające do identyfikacji usługi, której dotyczy reklamacja oraz treść samej reklamacji. Reklamacja powinna zawierać wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
  3. W przypadku reklamacji złożonej przez osobę będącą Konsumentem, Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Organizator w odpowiedzi wskaże sposób załatwienia reklamacji.
  4. Konsumentom przysługuje nadto możliwość skorzystania z sądowych oraz pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń np. przed polubownymi sądem konsumenckim, funkcjonującym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje można znaleźć pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  5. Dodatkowo, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia WE nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Konsumentom przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W celu skorzystania z możliwości polubownego rozwiązania sporów konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  6. Jakiekolwiek postanowienia niniejszego § 5 nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień osób będących Konsumentami przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa.

§ 6. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest spółka MINTI sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie (dawniej: Minti Shop S.C. Magdalena Bożek – Stasiak, Marcin Bożek), 20-712 Lublin, ul. Parysa 73, KRS 1009659, NIP: 7123290950, REGON: 360032998. Kontakt z Administratorem odbywać się może za pośrednictwem:
    1. poczty tradycyjnej, kierowanej na adres: 20-712 Lublin, ul. Parysa 73;
    2. poczty e-mail pod adresem: club@mintishop.pl
  2. Dane osobowe Uczestników są Administratorowi potrzebne:
    1. w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej z Uczestnikiem, dotyczącej jego udziału w Programie, w tym w szczególności w celu przesyłania udzielonych korzyści (podstawa – umowa);
    2. w celu realizacji ciążących na Organizatorze obowiązków wynikających z prawa podatkowego oraz rachunkowego (podstawa – przepis prawa);
    3. w celu archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, obrony przed roszczeniami (podstawa – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    4. w celach realizacji działań posprzedażowych polegających na analizie i badaniu satysfakcji klienta, zainteresowania sprzedawanymi markami, produktami i usługami (podstawa – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    5. w celach analitycznych i statystycznych – lepszego doboru produktów i usług do potrzeb klientów, ogólnej optymalizacji produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach (podstawa – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    6. w celach zapewnienia bezpieczeństwa usług, które są świadczone drogą elektroniczną, przeciwdziałania oszustwom (podstawa – prawnie uzasadniony interes Administratora);
    7. by prowadzić spersonalizowane działania marketingowe z zakresu marketingu bezpośredniego, dotyczącego działalności Organizatora oraz oferowanych przez niego produktów i usług (podstawa – prawnie uzasadniony interes Administratora).
  3. W niektórych przypadkach, gdy będzie to niezbędne dla wykonywanych przez Administratora usług lub obowiązku prawnego, będzie on uprawniony do ujawnienia danych osobowych Uczestników następującym grupom odbiorców:
    1. upoważnionym pracownikom i współpracownikom, którym dane osobowe będą ujawniane po to, by mogli wykonać swoje obowiązki;
    2. podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywaniem usług (przetwarzający), np. dostawcy narzędzi IT, firmy świadczące usługi archiwizacyjne, firmy obsługujące wysyłkę wiadomości e-mail oraz SMS, doradcy, agencje reklamowe;
    3. innym odbiorcom danych – firmom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe, firmom logistycznym, firmom pośredniczącym w płatnościach;
    4. organom publicznym, w tym urzędom skarbowym, Policji, organom ścigania, jeżeli zajdzie taka konieczność lub przewiduje to przepis prawa.
  4. Administrator w związku z uczestnictwem w Programie będzie przetwarzał dane osobowe przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia z tym związane, czyli przez 6 lat+1 rok od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie uczestnictwa w Programie, w tym 6 lat to możliwy okres realizacji roszczeń związanych z uczestnictwem w Programie, plus dodatkowy rok na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili, problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku kalendarzowego służy określeniu jednej daty usunięcia danych dla uczestnictw w Programie kończących się w danym roku kalendarzowym. W odniesieniu do celów opartych na uzasadnionym interesie Administratora dane osobowe będą przetwarzane przez okres ważności tych celów albo do czasu wniesienia sprzeciwu. W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych w oparciu o obowiązek prawny będę one przetwarzane do czasu trwania tego obowiązku prawnego, np. do czasu upływu okresu przedawnienia podatkowego.
  5. W związku z faktem przetwarzania danych osobowych Uczestnicy posiadają:
    1. prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania;
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, które powoduje zaprzestanie przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego;
    3. prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;
    4. prawo do przenoszenia danych przetwarzanych na podstawie zgody lub obowiązującej umowy;
    5. jeśli podstawą przetwarzania danych jest zgoda, wówczas Uczestnicy posiadają prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Wszystkie powyżej wymienione uprawnienia Uczestnicy mogą wykonać:
    1. drogą mailową, wysyłając e-mail na adres: club@mintishop.pl
    2. zwracając się do nas pisemnie na adres: 20-712 Lublin, ul. Parysa 73.
  7. Podanie przez Uczestników danych osobowych potrzebnych do przystąpienia do Programu jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy (udziału w Programie). W przypadku braku podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwe przystąpienie do Programu i udział w nim.
  8. Każdemu Uczestnikowi przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn w przypadku:
    1. zmiany przepisów prawa regulujących świadczenie usług świadczonych drogą elektroniczną wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki umowy zawieranej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem lub zmiany interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów,
    2. zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowaną względami technicznymi, technologicznymi, biznesowymi lub bezpieczeństwa, zmiany zakresu lub świadczenia usług, do których stosuje się postanowienia Regulaminu poprzez wprowadzenie nowych lub wycofanie dotychczasowych usług,
    3. konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, zmiany danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie, zmiany stawek obowiązujących za nawiązanie połączenia telefonicznego lub internetowego lub z innych uzasadnionych, ważnych przyczyn.
  2. Informacja o zmianie Regulaminu wraz z jego nową treścią zostanie umieszczona na XXXXXXXXXXXXXXXX 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Organizatora. Jeżeli Uczestnik nie zgadza się na zmiany Regulaminu ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Programie w sposób wskazany w § 4 pkt 1 Regulaminu.
  3. Organizator ma prawo zawiesić lub zakończyć funkcjonowanie Programu. Informacja o takiej decyzji zostanie przekazana Uczestnikom na co najmniej 14 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem funkcjonowania Programu drogą mailową na adres email widniejący w koncie klienta.
  4. Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentom określone uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za awarie systemu i problemy techniczne wynikające z użytkowanego przez Uczestnika Programu sprzętu, oprogramowania i łącza internetowego. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty ani szkody wynikające z zawieszenia, zmian i ewentualnego zakończenia Programu.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Kod SANTA14 jest aktywny
Kod BLACK15 jest aktywny
pixel